آ

  • آقاجانی، سیف اله بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

ا

  • ابطحی، عطاالله اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • ابوالقاسمی، ابراهیم اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • احقر، قدسی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • امیرنژاد، سعید پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

پ

  • پاکدامن، شهلا نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

ت

  • تقوایی، داود مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

ج

  • جبرائیلی، هاشم رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • جلیلی شیشوان، علی پیش‌بینی آسیب‌ پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‌های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

چ

  • چنگایی، مهتاب تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

ح

  • حیدری، محمود نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • حسینی، سید عماد پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

خ

  • خادمی نیا، فرشته تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

د

  • دلاور، علی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

ر

  • رضوی، سید عباس تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • رضوی، سید محمد حسین پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

ز

  • زیبایی ثانی، مرتضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • زمانپور، عنایت اله مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • زمانی کوخالو، لیلا اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

س

  • سپاه منصور، مژگان اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین‌فردی و انگیزه‌تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • سلیمانپور، محبوبه پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • سلیمی بجستانی، حسین تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

ش

  • شریعتمدار، آسیه تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • شرفی، محمد آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • شکیبا، ابوالقاسم مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

ص

  • صادقی، مسعود تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

ع

  • عباسی، محمد تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • علیزاده، لیلا رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • عینی، ساناز بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

غ

  • غضنفری، فیروزه تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • غلامی توران پشتی، مرضیه  فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • غلامرضایی نژاد اناری، مریم آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

ف

  • فتح آبادی، جلیل نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • فرح‌بخش، کیومرث تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • فرخی، نور علی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • فرید، ابوالفضل فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • فرقانی، محمدمهدی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

ق

  • قاسمی، سالار مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]

  • قائمی، فاطمه اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]

  • قدم پور، عزت اله تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

م

  • محمدی پور، محمد مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • محمودآبادی، الهام آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مرعشی، سید منصور تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مظاهری، محدثه نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • مومنی، خدامراد رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

ن

  • نیازی، ژیلا بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]

  • نقیب الساداتی، نسترن سادات فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]

ی

  • یونسی، جلیل ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

login